Laat je bijpraten
VanDijk Meet-Up Live!
Een leuke, inspirerende interactieve bijeenkomst speciaal voor de leermiddelencoördinatoren van ‘onze’ scholen. Ontmoet live je mede- collega’s van andere scholen, die je misschien al eens hebt gezien bij een van onze digitale Meet-Up’s.
Ontwikkelingen, trends, welke nieuwe mogelijkheden onze systemen kennen het komt allemaal voorbij. Vergeet niet je vraag te stellen aan ons klantteam, ze zijn erbij. Natuurlijk zorgen we voor een lekker lunch. De energizer zorgt voor hilariteit gevolgd door het laatste onderdeel van ‘Kennis naar Kennis’. Je gaat naar huis met een goede gevulde rugzak met informatie. Wij hebben er zin in en kijken uit naar je komst!
Programma
10.00 – 10.45 Ontvangst & inloop
10.45 – 12.00 Plenaire sessie met trends & ontwikkelingen
12.00 – 13.15 Lunch met Meet & Greet
13.15 – 13.45 Energizer
13.45 – 15.00 Van kennis naar kennis
15.00 Einde

Veel gestelde vragen
Voor wie is de VanDijk Meet-Up Live bedoeld?
Dit klantevent is primair gericht op de leermiddelencoördinatoren van ‘onze scholen’. Onze klantteams organiseren regelmatig digitale Meet-Up’s en dit klantevent is een live editie. Ben je ook geïnteresseerd om aanwezig te zijn, ondanks dat je geen leermiddelencoördinator bent? Stem dan even af met de accountmanager van jouw klantteam.
Mag ik samen met een collega komen?
Mocht je een collega binnen de school hebben die ook te maken heeft met leermiddelen en waarvoor het belangrijk is dat diegene meer weet over het proces, dan mag deze collega uiteraard mee. Vul je wel allebei een eigen inschrijving in? Dan weten we wie we kunnen verwachten.
Wat kan ik verwachten?
Deze Meet-Up Live! is een live editie van de digitale edities die onze klantteams regelmatig houden met hun scholen. Nu organiseren we een live bijeenkomst om elkaar beter te leren kennen en van elkaar te leren. We nemen jullie mee in ontwikkelingen in de markt en binnen VanDijk. Ook is er ruimte om vragen te stellen en met experts in gesprek te gaan. Het is een laagdrempelig klantevent waarvan we hopen dat je je snel thuis voelt. Er zijn geen kosten verbonden voor deelname. Het programma staat hierboven vermeld, ook hebben we nog een aantal verrassingen in petto.
Mag ik zelf bepalen naar welke locatie ik ga?
Ja uiteraard mag je zelf bepalen naar welke locatie je gaat. Elke accountmanager is de host van een van de bijeenkomsten. We raden je aan de locatie bij jou in de buurt te kiezen, maar ben je dan toevallig verhinderd dan kan je uiteraard naar een andere dag komen.
Krijg ik lunch?
Voor een goed gevulde maag wordt deze dag uiteraard gezorgd. Bij het inschrijfformulier kun je eventuele voedselallergieën opgeven.
Ik kan er niet bij zijn, wat mis ik?
Allereerst vinden wij dat natuurlijk jammer, maar niet altijd past iets in je agenda. Na afloop van de laatste Live sessie versturen we de presentaties rond. Dan kan je nog even terugkijken.
Worden er foto’s gemaakt?
Ja er is een grote kans dat er een fotograaf rondloopt. Schiet gerust de fotograaf aan als je niet op de foto wil, dan houdt hij/zij daar rekening mee. De foto’s kunnen achteraf gebruikt worden voor een sfeerimpressie van dit event weer te geven.
Kan ik bij de locatie parkeren?
Ja, je kan bij alle locaties parkeren maar soms is het wel betaald. Alle locaties liggen dichtbij NS-stations dus met de trein komen is ook een goede optie. Een week voorafgaand aan het event krijg je van ons nog een e-mail met praktische gegevens, daarin staan de parkeergarages in de buurt genoemd. De locatie Breda heeft een groot gratis parkeerterrein.
Kan ik mijn parkeerkosten of OV-kosten declareren?
Nee helaas kan je de parkeerkosten of OV-kosten niet declareren.
Mijn vraag zit er niet tussen, wat nu?
Graag tot ziens in maart
Wij hebben er zin in!
Heb je nog aanvullende vragen? Mail ons op vo@vandijk.nl